Már csak 2 nap van hátra!!!

2009.02.28. 15:13

 Már csak 2 nap van hára a versenyből!

A következő adag történet részletekben, már bekerültek olyan alkotások is, amiket lányok írtak nekem. Igencsak jó fantáziával vannak ők is megáldva, abszolut felveszik a versenyt a fiukkal. Azonban láthattok olyan történetet is, ami versbe szedve meséli el a szexuális élmények részleteit. Ide most csak néhány részlet került ki, de ha el szeretnétek olvasni a többit is és szeretnétek velem találkozni, akkor gyertek és nézzétek meg a Szexrandi.hu- Szexpartner kereső oldalunkat!

 

 “Kiváncsi leszek az arcodra, hogy mit fogsz érezni akkor, amikor magamhoz húzlak és megcsókollak.. tudom mi kell neked, és meg is fogod kapni tőlem. Odahúzlak majd magamhoz az iróasztal mellé, és ahogy felültetlek rá, szépen szétteszed nekem a lábad, átkulcsodod majd a derekam körül, és meg fogsz őrülni a vágytól hogy mikor hatolok már beléd........”

“Pár hazavitel után, mikor megérkeztünk a házához, és elköszöntünk volna egymástól, se szó se beszéd rámvetette magát és szenvedélyesen elkezdtünk csókolózni. Mint előbb írtam nagyon szerénynek visszahúzódónak ismertem meg, ezért is lepett meg mikor rámvetette magát. Ez után kialakult közöttünk egy titkos kapcsolat, szigorúan tiszteletben tartva a diszkréció szabájait.

Ezek után természetesen egyre töbször \" én voltam az a rendes munkatárs aki hazavitte a szegény kolléganőt.\"

 

 “Egyszer csak arra ébredtem, hogy veregették a vállamat. Hátrafordultam, s két csajszit pillantottam meg, strandoláshoz öltözve, úgyhogy elég lenge ruházatuk volt, s minden domborulatuk tisztán látszott. Piszkosul formás testük izgatóan hatottak rám, s mivel már régen nem volt dolgom nővel, ágaskodni kezdett férfiasságom. Egy trikó és egy halásznadrág volt a ruházatom, s mivel alsót nem vettem fel, akadálytalanul megtalálta farkam a sliccet, amit előzőleg elfelejtettem bezárni, és kidugta a fejét, mintha körül akart volna nézni. Ezt én nem vettem észre, de az egyik csaj igen, s odasúgott valamit a másiknak. Amaz elkezdett kacarászni”

 “Beszélgetünk, nevetgélünk.

Közben egészen felmelegedünk.

Megfogja s szorítja a kezem nagyon.

Viszonzom, mert akarom.

Csak alkalom kell s együtt leszünk.

Most már biztosan tudom."

“Utána elmentek mindketten zuhanyozni, beálltak a zuhanyzó alá, és ott csókolóztak tovább, és szépen megfürdették egymást. Mikor végeztek a fürdéssel mindenki felöltözött Kati egy szexi ruhát vett fel, s utána Kati meghívta Tamást vacsorázni, mert ennyire jó volt hozzá. “

“Beleharapok a nyakadba, már nem érdekel a színjáték, hogy Te alszol.... Azt szeretném, hogy velem együtt élvezz el. Amikor végig fut rajtam az édes borzongás, akkor ernyed el a Te tested is....

Jó így feküdni benned... Még maradhatok melletted, nem kell felkelnünk. Se gyerekek, se munka... Csak apró csókok és simulok hozzád...”

 

“Ott állt melettem és finom illata fokozta bennem azt az izgalmat amelyet percekkel azelőtt kezdtem érezni,hogy megláttam Őt. Zavaromban kissé viccesen és enyhén pironkodva megjegyeztem: \" Mi lenne ha megállna a lift és benne ragadnánk...?\" Talán csak férfi fantázia.....nem tudom,de akkor ezt elsütöttem. Egymásra mosolyogtunk és a lift ment tovább..... Az idő vészesen fogyott,gondolataim peregtek és tudtam,valamit tennem kell mert nem akarom elveszíteni Őt.

És akkor kimondtam....\" Találkozhatnánk...\"

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiraly-kati.blog.hu/api/trackback/id/tr51971645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása