Ki lesz a győztes?

2009.03.02. 23:23

Vége van a 2 hetes Király Kati fantáziák történet író versenynek. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki benevezett a versenyre és írt egy vagy több történetet! Most következik az én feladatom és izgalommal várom, hogy kivel is vacsorázom hamarosan. Nem is mertem számítani rá a verseny kezdetekor, hogy ilyen sokan fogtok jelentkezni és ennyi izgalmas-izgató történettel fogtok benevezni. Ezekben a percekben olvasgatom még egyszer át a sztorikat és hamarosan eldöntöm, hogy kié lesz a győztes történet!

Nagyon szépen köszönöm még egyszer mindenkinek a részvételt és remélem, hogy a továbbiakban is számíthatok rátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiraly-kati.blog.hu/api/trackback/id/tr92976606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamás1987 · http://melnektamas.blog.hu 2009.03.03. 14:43:52

Ha lesz egy újabb verseny, biztos benevezek majd újra.
További szép napot!

Üdv:
Tomi

Tamás1987 · http://melnektamas.blog.hu 2009.03.04. 16:16:36

"Nagyon szépen köszönöm még egyszer mindenkinek a részvételt és remélem, hogy a továbbiakban is számíthatok rátok!"

Szívesen, s a továbbiakban is számíthatsz ránk.

keni22 2009.03.05. 11:49:25

Kedves Kata!

Nemrég kaptam a hírt, hogy bekerültem a legjobb 5 közé.

Általában olyankor írok csak történeteket, ha úgy érzem, hogy írnom kell. Amikor megpillantottam a felhívást, úgy éreztem, hogy ezt kell megírnom.
Ezt a történetet az Ön szemeiből olvastam ki. - ezt súgták nekem...

Egy író sohasem azért ragad tollat, hogy díjakat nyerjen, hanem, hogy szórakoztasson, elgondolkoztasson. Ha Ön és mások jól szórakoztak művemen, akkor annál nagyobb díj nem is kell nekem...
Köszönöm a megtiszteltetést, hogy az Ön nevét - s általam kreált alteregójának karakterét felhasználhattam művemben. - remélem írásom méltó az ön személyéhez, s nem hoz reá szégyent.

(S titkon remélem olvashatom majd itt, vagy e-mailben kritikáját, véleményét írásomról...)
süti beállítások módosítása