Az első 5 történet.

2009.03.13. 02:35

 A Szexrandi.hu oldalára kikerült az első 5 helyezett neve illetve a sztorik címe.

Íme:

1.helyezett: Keni22- Venus leckéje

2.helyezett: Mick- Egy férfi lelke

3.helyezett: Anikó- Egy csodás álom

4.helyezett: Tóth Gyula- Történet

5.helyezett: Titocs- Rajongó

 

Nemsokára írok a vacsoráról, amit Mickkel fogok eltölteni.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kiraly-kati.blog.hu/api/trackback/id/tr32999328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamás1987 · http://melnektamas.blog.hu 2009.03.14. 17:31:59

Gratulálok a nyerteseknek!
Magamnak is gratulálok, hogy részt vettem, jó volt, de tudtam, hogy semmi esélyem sincs.
Még egyszer köszi Kati ezt a játékot jó volt.

keni22 2009.03.19. 21:58:49

Köszönöm Mindenkinek, aki rám szavazott! és Önnek is Kati, hogy első helyre kerültem. :)

Annyi kiegészítés: Nem Arról volt szó, hogy a nyilvánosságot nem vállaltam. - egész egyszerűen csak arról, hogy nem a vacsora miatt írtam... :)

Még egyszer megjegyzem semmi problémám nincs a Hölgy személyével... - Szívesen megismertem volna más körülmények között... :):):):)

süti beállítások módosítása