A vacsora!

2009.03.25. 02:14

 23-án hétfőn egy sajtótájékoztató keretein belül sor került a vacsorára.

Mikor megérkeztem a helyszínre még csak egy-két ember volt ott a Szexranditól és megismerkedhettem a vacsora nyertesével, aki elsőre nagyon szimpatikus benyomást keltett.

Megjöttek a sajtó képviselői és elkezdtük a sajtótájékoztatót.

Nyilatkoztam arról, hogy miért ezt az 5 történetet választottam, mi alapján döntöttem és milyen bulit tervezünk a jövőben.

A nyertesünk Mick pedig elmesélte, hogy hogyan akadt rá a versenyre és mi alapján írta meg az ő sztoriát.

Majd a fotosokkal együtt lementünk az étterem viphelységébe, ahol perzsa italok és különleges ételek társaságában egy nagyon jót beszélgettünk.

Köszönöm szépen Micknek a kellemes hangulatú vacsorát és hogy eljött és vállalta a nyilvánosságot.:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiraly-kati.blog.hu/api/trackback/id/tr411023904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása