Életem elsö swinger partija!

2009.05.13. 19:49

Május 9én, szombaton vehettem részt életem elsö swingerpartiján és egyben én is lehettem a ház asszonya.

Ezt a partit a Szexrandi-szexpartnert keresö internetes weboldal szervezte az év swinger esküvője cimmel.

Amig mentem a Villa69 swingerclub felé sok mindent elképzeltem, hogy milyen lesz illetve milyen emberekkel fogok ott találkozni és persze megfordult mindenféle sztereotipia is a fejemben.

Azt kell, hogy mondjam, hogy az egyik legjobb buli volt, amin valaha résztvehettem.

Elsö körben megérkeztek a vendégek és nagyon szimpatikusak voltak.

A legtöbben párban érkeztek, de akadtak egyedül álló nők és férfiak is.

Utána Annami, aki a swingereknek szólo újság főszerkesztője elmondta a betartandó illemszabályokat, elvárásokat.

Majd hallhattunk egy könyvbemutatót ''A csoportszex bűvöletében''cimmel.

Utána svédasztal jellegü vacsorára került a sor.

Olyan 11 tájékában megtartottuk az esküvőt, ahol Attila és Zita fogadtak egymásnak örök hűséget.

A végén egy kis hastánccal és játékokkal szórakoztattuk a klubban összegyűlteket.

Természetesen éjfél tájékában az erotikától izzó légkörben az emberek egyre inkább megtalálták a párjaikat és elvonultak a szobákba, helységekbe.

Azt kell hogy mondjam, hogy egy nagyon érdekes része tárult ki a szórakozás eme formájának, de megérte!!!! 

Máskor ne hagyjátok ki!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiraly-kati.blog.hu/api/trackback/id/tr961119899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása